2014. február 27., csütörtök

Vasaljunk---- herét

Most komolytalankodnék kicsit.
Vagy nem, de mindenki eldöntheti maga, minek veszi.
Vannak ezek a bulvár homo sapiensek (annak készültek, de valami félresiklott), nevek nélkül, mert nem akarok megjegyezni ennyi szemetet, másrészt én sem tudom ki kicsoda, miben szerepel, mert tévét akkor látok, ha leporolom anyámét.
Igaz, ott vannak a wc helyiségben ezek a ruppótlan újságok, amiket anyám olvas, és betétcsomagoló lesz belőlük. Néha belepillantok, majd mint tüzes vasat eldobom, mert brutál.
Arra jók, amire a wc helyiségben gyűjtjük őket.

De eszerint nem jó helyekre vagyok feliratkozva a facen, mert időnként szembejönnek.
Mint ez a faszi, aki kivasaltatta a heréit.
Tőlem mondjuk a csókáknak is odaadhatná, mert annyira randa, (mármint a fickó) hogy a fal adja a másikat.
De hírértéke van, biztos hogy az újságos standon erről szól minden címlap.
Egészségére mindenkinek, akinek ez a megbeszélendő témája akad csak a barátaival, családtagjaival.

De tudjátok mit? Az én véleményem pont annyira fontos, mint a herevasalás.
Nekem, a vélemény tulajdonosának számít, a többségnek lényegtelen.

Eldönthetem, érdekel-e valami annyira, hogy beengedjem az aurám mögé, és kiakadjak, megbántódjak, akármi. Ez a saját döntésem. Pár napja kicsit megbántódtam egy véleményen a korai hajammal kapcsolatban, miszerint az madárijesztő. Azután rájöttem: egyrészt csak egy vélemény, másrészt nem engem tükröz, nem kell hogy bántson. Valószínűleg a vélemény alkotóját sem tükrözi, hisz nem hiszem hogy emiatt felületes lenne, ítélkezős, vagy ilyesmi, csak mondta ami eszébe jutott.
Velem is előfordul, bár egyre többször vissza tudom fogni magam, és megtartani magamnak azt, amiről úgy hiszem, bántó lehet. Pedig véleményem az van.

Mondom is nektek, ezekről az ilyen volt ilyen lett sztárokról:

Nekem Bon Jovi akkor is jobban tetszett hosszú hajjal...

James Hetfield (Metallica)... no nem mint férfi, hanem mint énekes. Jöhetne a helyi klubba is énekelni :)

Bruce Springsteen szépen öregszik :)

 Hogy az a fránya kokó miket csinál az ember orrával...
 Tommy Lee. Anno tetszett. Most ránézek, és ha szembejönne, az út túloldala lenne az én helyem. Olyan jó putrilakó feje van.
 Slash. Valamiért tetszett. Hogy miért? Már nem emlékszem.
 Axl Rose. A hangja mint egy gonosz manóé. Öregségére a feje is.
Azért jól énekel, de inkább sose lássam élőben.





4 megjegyzés :

  1. Hahaha...és én is ezekért rajongtam???:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik ez a mi korosztályunk jellemzője :)

      Törlés
  2. Axl Rose-ba és Slash-be én is szerelmes voltam...Naggyon durva lett mindkettő!!

    De a viccet félre téve.Tényleg fölháborított engem is a cikk, illetve az, hogy mi közöm nekem ehhez, miért kell nekem ez az információ, ha az sem tudom, hogy ki a szóban forgó "herés".
    A szomorú az az egészben, hogy hiába próbálom én is óvni magamat az ilyen "hír" értékű "hírtől", ha mindenhonnan pofán csap...

    Üdv: Manuka (egy új olvasód)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Manuka!
      Örülök hogy újabb olvasóm van :)))

      Ha más nem, akkor egy jószándékú ismerős megkérdi, hallottad-e, igaz?

      Azt hiszem Axl Rose kategóriákkal rondább mint Slash :)

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...