2014. március 25., kedd

Célok

Sajnos olyan vagyok, akinek mikor célja van, unalmasnak és végtelennek találja a célhoz vezető utat. Ezért sokszor feladom mielőtt bármi elkezdene megvalósulni. De felismertem és apránként feldolgozom a problémát. Például mikor sok mindent kell egyszerre csinálnom, kényszerítem magam arra, hogy egyszerre eggyel foglalkozzam, és a köztes munkát is figyelemmel végezzem.

Most egy jó cél a nyári konyha kipakolása és lakhatóvá tétele. Akkora kupit viszont rég láttatok, mint ami ott volt. Mert évekig csak bepakolva lett oda, minden ami a házban nem kell. De hétvégén nekiálltunk. Mondtam Kirának, hogy nem kell kapkodni, marhára ráérünk. Így olyan sokat haladtunk, hogy öröm nézni. Persze rengeteg dolog van még, de mégis jó most oda bemenni. Ami az én szememnek csoda, másnak még mindig rumli, de már lehet tervezgetni a többit.

Azon gondolkodtam, hogy érezhetném kudarcosnak az életem, mivel nagy lépéseket nem teszek. A kicsiben gondolkodásra van ráállva az agyam, ezen mondjuk változtatnom kell. Nem akarok óriási dolgokat, de el akarom érni, hogy a pénzügyeim kicsit rendezettebbek legyenek, és gördülékenyebb legyen minden. Ne kelljen függenem az apróbb bevételektől hó végén sem.

Mikor ilyen nehezebb napokon is boldogságot érzek, elgondolkodom. Lehet nem is kell sokkal több? Csak az apró céljaim kell elérnem, az elég a boldogság érzéshez. Kinevettem magam amiatt, mert olyan jóleső érzés volt az a pillanatnyi boldogság, hogy a mai napot is megoldottam, letudva. Nevettem, mert nincs semmim, másnak ez maga lehetne a pokol, de köszönöm, én elégedett vagyok. Nincs már mára aggódni való, sőt: holnapra sincs.
Kinevettem magam, mert ha jól belegondolok, ha más szemszögből néznék, akkor siralmas és szánalmas is lehet. De tudom: sokan élnek így, egyik napról a másikra, tehát nincs benne semmi furcsa.

Hamarosan össze kell hozni egy dupla szülinapot a két kicsinek, ajándékot venni. Ha tud valaki jó állapotú, megfizethető, 12', max 16'-os, pótkerekes lánybiciklit, szóljon :)

5 megjegyzés :

  1. Apródon érdemes megnézni, én elég sokat vásárolok ott.
    Az hogy kinek mi a fontos, mi a paradicsom és pokol, az az egyéntől függ.
    Az én birodalmam, magamnak a paradicsomnak tűnik.. Nálam jómódúbbaknak ez egy öreg ház, régimódi kis udvarral..A fiamnak is az.. még sok rajta a munka, de ...én imádom..:)
    A Te házadon,birodalmadon is sok a javítanivaló, de szépen haladsz vele, előbb-utóbb olyan lesz, amilyenné tenni akarod...

    VálaszTörlés
  2. Szia! Közben vettem a Vaterán :) Gyors volt.
    A nagy fiadnak?
    Amúgy igen: ez az, amit a bennfentességnél írtam le, hogy ha bent vagyok, akklimatizálódva palota az, ami másnak putri.

    VálaszTörlés
  3. Nem, a kicsinek nem elég jó :) Ő apja fia. :)
    Rheusnak Robintól örökölt kopott bicaja van, pótkerék nélküli.Úgy használja mint a futóbiciklit :D

    VálaszTörlés
  4. Hallod? "hogy a pénzügyeim kicsit rendezettebbek legyenek, és gördülékenyebb legyen minden"... ha ezt elmondanám egy olyan ismerősnek aki ismer engem, hogy ilyen célok felé pályázok, mindketten harsány nevetésben törnénk ki. Hisz ilyen nálam sosem lesz. Már maga a vágya is egy vicc...:-)

    VálaszTörlés
  5. Ezt akkor mondhatnád joggal az enyémekre, ha ismernéd a körülményeket részletesen. A kínlódást napról napra. tehát nem a kaviár mellől kívánom ezt. Sorry

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...