2014. március 14., péntek

Helikopter

Tudjátok milyen az, mikor Istenke megkapirgálja a vágyaid? És eléd rak belőlük egy kis kóstolót?

Ma megint sok jó dolog történt.
Pl. hazajött anyu a kórházból, ahová nyakfájdalom miatt vitték be. Nem derült ki miért fájt, tovább vizsgálják, de most jobb.
Én repülőgép és repülés, no meg madár kedvelő-rajongó is vagyok.
Ebből jelen esetben a helikopter rajongás lett mára kielégítve.
Ha a hangját hallom, lerakok mindent, megyek megnézni.
Itthon is.
Ma a kórházban volt ez.
Pont jöttünk ki az SZTK-ból, ahol Kira szemészeten volt, mikor jött a helikopter.
És örömmel láttam: ez itt fog leszállni.
És elmesélni nem tudom mekkora öröm volt ez nekem.
Helikopter, közelről!! 5 méterre tőlünk szállt le. A ruhám alól még most is szedegetem a faleveleket :) Imádtam.
Ott álltunk, míg el nem ment.
Pedig jó fél óra volt, de anyu még úgysem kapott zárót, amúgy is vártunk volna.
Ránézek erre a képre, és most is vigyorgok tőle.

Mert odamentem, hiába nevetett rajtam Kira.
Miért ne? Megkérdeztem, és természetesen megvártam míg a beteget elvitték. Amíg vele foglalkoztak, oda sem néztem. Hisz nem az volt a látványosság, nem is értem másnak miért az... De nem tudok az emberi hozzáállással mit kezdeni. Kíváncsiak. Néztem a fekete ruhás nagyon öreg nénikét, ahogy csitítgatja a férjét: jól van megyek, csak nézem. A mentős meg pumpál, szívmasszázst végez, éleszt. Mégis mi a lótúrót néz ezen??

A felszállás?
A legnagyobb mai történés volt :)))))
Csodás és gyönyörű, az sem zavart, hogy totál kerozinszagú lett az arcom és ruhám, telerakta falevéllel a hajunk, tök mindegy.

Már itthon történt, kint az utcán álltam, beszélgettem, mikor jött egy ölyv, és egész közelről láttam. Olyan 10-12 méter magasan körözött, mielőtt magasabbra szállt volna. Láttam a szárnytollait, ahogy külön állnak, a csíkot az szárnya alján. A vadmadarakat még mindig szeretem...
forrás: Vasuta

A helikopterre visszatérve, azon gondolkodtam, milyen jó lenne bármikor, szülinapra is, egy repülés. Nem meglepetéspartira vágyom, hanem meglepetés-repülésre. De valószínűleg idén már egyik sem jön össze, most a vágyból kóstolót kaptam :)
De ez is tökéletes volt, tényleg.
Ha előbb nem is, de a következő kerek szülinapra majd befizetem magam egy helikopter túrára.
Tudom hogy ezek így is ajándékok az élettől, bármitől.
A tavalyi véletlen, mikor a rosszul sikerült randi után hazafelé meghallottam a rádióban: Ákos koncert Pesten, két nap múlva. Nekem nagyon sokat jelentett az a nap. Elmagyarázni így nehezen tudnám amit akkor éreztem, a lezárást, a végleges elszakadást attól, amitől annyira el akartam szakadni. Egy korábbi életszakasztól.
Mikor látok valakit, aki csak úgy magában mosolyog, pedig egyedül van, az a nap jut eszembe.
Múlt pénteken színházban voltunk. Ezt néztük meg. Eredetileg Kira és Kati ment volna, de Kira végül nem akart, így én mentem. És bár magamtól biztos nem mentem volna, de nagyon tetszett. Volt egy lány a színházban, tök egyedül, mégis folyamatosan vigyorgott. Furcsa volt, néztem egy darabig, de visszagondolva rájöttem, ilyen lehettem én is az Ákos koncerten. Csak én nem voltam egyedül. Attól még furcsa lehettem annak, aki nem tudja mit élek át. Márpedig azt senki nem tudja, igaz?

Azon is gondolkodtam, meddig kell magamnak gondoskodnom a szülinapom megünnepléséről?  Mennyire számít az a nap? Hisz évek óta nem foglalkozom vele  a tortán kívül, de torta gyakran van ünnep nélkül is.
Gyerekek megkérdik: kinek van szülinapja? Anyának. Akkor boldog szülinapot! Puszi-puszi, és megy tovább az élet.
Azt hiszem ha többre vágynék másképp kellett volna eddig is történni ennek.
Szóval nem is tudom mi lenne jó.
Nem tudom mennyire tetszene a nagy ünneplés, rég volt már olyan szülinapom.
Nem tudok nyilatkozni arról, hogy mennyire vagyok nyitott arra, hogy rólam szóljon a nap.
Gáz.
Tudom.
Azt mondjuk már tudom, hogy tudok örülni, főleg a spontán dolgoknak.
Mint ma a helikopternek.
Spontán ajándék az élettől.
Köszönöm.
Na, még egy fotó...
És hogy ne unatkozzatok az írásom olvasása közben, hallgassatok zenét. Én ma és holnap ezt fogom gyűrni:


2 megjegyzés :

  1. Van a helikopterben valami csodálatos. Nekem jobban tetszik, mint a repülő, masszívabb, erősebb és dinamikusabb.Hülye hasonlat, de olyan, mint egy tömör izom vasmadár. Az Ákos koncert miatt abszolúte megértelek. Mostanában újra sokat hallgatom, imádom, minden dala emlékeztet valamira az elmúlt 20 évből. Az átvigyorgott koncertfílingben pedig szerdán volt részem a Quimbyn.

    VálaszTörlés
  2. Ákost csak pár éve szeretem, még sok dala új, mindig van mit felfedezni. Ami tök jó :)
    A helikopter hasonlat jó :) nekem is az erő jut róla eszembe.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...