2014. március 7., péntek

Mondd, gondolsz-e még arra.....

A címet csak a lenti zene meghallgatásával érted meg....

Az ébredés és kávézás szépségei: például hallgatni a 8 éves Szabolcs fiamat, ahogy énekel a fotelban mögöttem, fülhallgatóval a fején:
"Aludj eeeeel, kisembeeeer...."
Takaró alatt van, rádobom Szemenagyot a lófigurát, de:
" Álmodj hintát, homokozót...." hallatszik.
Kávézz csendben anya.
De nem.
Én ilyet kérek szülinapomra:
Így vagyok ezzel én is. Most kiürült a csészém, nem magam miatt Szemenagyozok, Szili alszik még.
Szabolcsnak marhára bejön ez a Charlie szám, mert vagy 15 perce kisemberezik mögöttem.
És a következő párbeszéd:
- Anya, mi az a Run to the hills?
- Egy Iron Maiden szám címe.
- De mit jelent?
- Fuss a dombhoz.
- Most?
- Ezt jelenti.
- Mikor van a szülinapod? Várod már?
- 30.-án, és nem izgat különösebben.
- Nem neked anya, a macskával beszélek már.
- Ja, oké.
- Mikor van Főnix szülinapja?
- Honnan a bánatból tudjam? Legyen mondjuk május 35.

Megjött az első ebay-es vásárlás alanya, Szabolcs Harry Potter órája. Kis olcsó valami, próbaképp vettem a PayPal aktiváló pénzből. Annyira örült neki, írni akart köszönőlevelet az ebaynek :)))
Én is örülök, mert eddig a csipogást kellett napi szinten kivarázsolni a leírás nélküli kvarcórából, most másodpercre pontosan kell beállítanom a napi szinten elállított óráját. De ez legalább acél, nem valami nikkel ötvözet, amitől kipattog a keze. Mondjuk azt is megoldottuk, ragtapasszal az óra hátlapjára.

Képzeljétek: megint megtudtam magamról valamit.
De előbb elmondom a nemrég csatlakozottak kedvéért, milyen érdekes pletykák voltak már.
Két éve szültem.
Igaz, Lívia 4 éves lesz, kisebb gyerekem nincs, de elterjedt a pletyka akkoriban: szültem. Kérdeztem, akkor hol a gyerek??? Pincében?
Hét elején megkérdezte valaki, költözöm-e. Mert az anyukája hallotta az utcánkban lakó valakitől, és az már csak jobban tudja... Anyuka szerint. Mert a kérdező sejtette, hogy hülye pletyka az egész :)
Hozzáteszem, akitől ered, azzal még csak beszélgetni sem szoktam. És nem költözünk. Legalábbis nincs ilyen tervem.
És akkor tegnapelőtt mit hallok?
Megyek a boltba, összefutok egy utcaszomszéddal. Egyedülálló, 3 gyerekes anyuka. Beszélgetünk. Jön az ingyenújság kihordó:
- Odaadom, ne kelljen bedobni. De ti úgyis egy házban laktok!
- Mi????
- Igen, ezt hallottam.
- Akkor biztos igaz, csak mi nem tudjuk.
Nem meglepő módon mindketten meglepődünk és bociszemekkel lesünk, hogy most mi is van???
De csak a falu. Hagyjuk.
Nem érdemes ennél több gondolatmorzsát vesztegetni erre.

Ezt halálosan véletlenül hallottam tegnap.
Ennek kapcsán feltettem anyunak a kérdést:
- Voltál valaha olyan felhőtlenül boldog?
- Hogy érted?
- Ahogy mondtam.
- Szerintem igen.
- És anyukád??
- Mi van??
- A Mama volt ilyen boldog? Olyan virágillatú-rétenszaladós-boldog?
- Nem tudom.
- Nagy hiba. Akkor válaszolj. Voltál boldog életedben??
- Miket kérdezel??
- Mert te sem tudod anyádról, én tudni akarom.

Mert rohadtul idealista vagyok. Álmodozó, naiv, és antimaterialista. Ha van ilyen. Emellett magyarázatkutató. Rendszerező. Jó ez a kos jegy szűz aszcendenssel. Ellentétek találkozása.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...