2014. március 20., csütörtök

Sikoly vagy nem sikoly

Azt hiszik sikoltozom. Hogy visít a blogomról a magány és a nem tudom mi. Ezt hiszi valaki, vagy valakik. Persze valahol biztos magányos is vagyok, de én ezt nem érzem. Nem szomorkodom amiatt mert most jelen pillanatban nincs kapcsolatom, sőt, tegnapelőtt jutottam el oda, hogy örülök, és a következő egy évben nem is szeretném ezt megváltoztatni. Van mivel foglalkoznom egyedül is, most nem akarok energiát fektetni egy másik emberbe.
Ezt eldöntöttem, kipipáltam, megkönnyebbültem, és akkor jön a "támadás".
Hogy sok vagyok, visít a blogom. Hogy ez valami magyar sajátosság lehet, hogy az ember kibeszéli a problémáit magából nyilvánosan.
Mint írtam, nem akarok most változtatni a családi állapotomon, jó így nekem, és nem jobb híján, hanem csak egyszerűen jobb. Azt hiszem a kibeszélés egy jó dolog. Másra is ráférne, sokakra. A témát lezárom a magam részéről, elmondtam amit akartam ezzel kapcsolatban.

Tudom, sokaknak semmitmondó, de tudjátok ki lesz az Iron Maiden előzenekara??
Az ANTHRAX!!!!
Durva zene, de nagyon jó!! Nagyon erős benne a basszus, amit imádok - az Iron Maidenben is! Tavaly volt koncertje az Anthrax-nek Magyarországon, és most ez :)
Nagy dolog ez, hogy egy másik nagy együttes lesz az előzenekar.

Fel kell frissítenem az ismereteimet velük ill. a zenéjükkel kapcsolatban. Mert megrekedtem a 90' évek elején-közepén.

Más.
Írtam: kaptam gáztűzhelyet, a kis 40 éves kiszolgált darabtól megszabadulhattam. Jó volt míg jó volt, de már egy ideje oszladozott. Javíttattam amíg lehetett, nem adtam fel elsőre a küzdelmet érte.
Tehát más minőségű így az élet. Jól működő 4 lapos tűzhellyel, aminek a sütője is jó... Az eddigi 2 lap és kormoló-nem sütő sütő helyett.
Van ami nem hiányzik miután tönkremegy, pl. a kávéfőző. Mert jó és iható kávét csinálok törökös stílusban, láboskában is. Nem lenne nagy kunszt venni egyet, de mondom: nem kell. Nem vagyok háztartási gép függő, elvagyok vízmelegítő és hasonló sokadrangú cucc nélkül is, de a tűzhely fontos. Hiányzott a házi kenyér, és a kenyérgyúrás is.

Sikoltottam belül azért, mert nem tudtam sütni. De egy percig nem sikítok azért mert magányos vagy ilyesmi lennék. Úgy érzem az eltelt egy év sok mindenre megtanított, és rendbe tett lelkileg. Most jön a fizikai rész rendbe szedése. Plusz még meg kell tanulnom a türelmet, magammal és a dolgaimmal szemben.
Én nem az vagyok, akinek mindegy ki, csak legyen valaki. Szóval azt mondom kritika helyett el lehet innen menni, és mást olvasni, ha nem tetszik amit írok.

11 megjegyzés :

  1. Egyetértek! :) Én maradok...

    Örülök, hogy van új tűzhelyed, használd ki. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is maradok. Egyébként pedig néha jó ha kisikoltozzuk magunkat, legalább nem lesz gyomorfekélyünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vagyok híve a problémák raktározásának :)

      Törlés
  3. Már elég rég óta olvaslak. A múlt évi újrakezdésed óta nekem egyáltalán nem a magány jön le az írásaidból, hanem a felszabadultság és érezhetően nyitottabb is lettél, ahogy a gondolataid is. Nekem tetszik, ahogy írsz, még több dolog foglalkoztat mélyebben, jókat tudsz agyalni rajtuk. Jó olvasni, mindig elgondolkodtatsz.

    VálaszTörlés
  4. Egy-egy csacsogó kis tükörfényes magánycsepp vagyunk ebben a széles Világban - nos és aztán?! Ahogy látom, néha, bizonyos emberek pont ezért kíváncsiak, ugyanezért piszkálnak meg, és hamar ugranak is vissza elrettenve a.. mitől is?! Attól, amit látnak a tükörcsepp felszínén?

    (Üdvözöl Lidérc, a zugolvasó)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lidérc!
      Leveleztem kicsit az illetővel, és hamar átláttam azt, hogy nagyobb a baja mint hinné. Önmagával. De csak bizonygatta hogy sok vagyok és szedjem le a tartalmaim.

      Törlés
  5. Heni!
    szerintem folytasd ahogy eddig...
    én is kb. 1,5 éve olvaslak, és mindent éreztem az írásaidból csak a magányt nem, kifejezetten tetszik hogy mennyire inteligensen éled meg ezt az egész dolgot ami történt veled.
    ...és hát MINDENKI MAGÁBÓL INDUL KI, még a ,,kedves" ismerősöd is, (csak nem zavarja valami?)

    VálaszTörlés
  6. Én mostanában túl sok Szántai Lajost hallgatok, meg Szendi Gábort olvasok, és megtanultam tőlük, hogy amiről sokat beszélek, azzal programozom fel magam. Hogy ez kudarc, vagy siker, az mindegy.
    Innét általánosítok, hogy Te is lubickolsz az iszappakolásodban. Márpedig az gyógyító erejű is lehet, csak utána jól esik egy fürdő.
    Megújultan pedig mégjobb a napra állni, sütkérezni.
    A Nap pedig ugye hím nemű. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy értelmezem amit írtál, hogy még nem szabadultam meg minden múltbeli tehertől.
      A hála gyakorlása nem engedi a negatív hozzáállást. EZ az, amit gyakorlok :)
      Minden jóért hálát adok, és egyre több ilyen van. Ami mégis rossz kategória, azt tanulmánynak értékelem, nem bántásnak az élettől :)
      Ennyi van velem.

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...