2014. április 21., hétfő

Jelen

Mostanában túl sok nálam a "nem is tudom".
Nem tudom hogy van, csak látásmódom van, véleményem van.
A "szerintem" nem a tuti.
Nem a megfellebbezhetetlen, semmi ilyesmi, csak vélemény.
Mégsem tudom másképp közölni, mint ahogy én látom, márpedig az nekem akkor és ott úgy van.
Akkor és ott, mert ez majdan változhat, változik is.
Azt hiszem nem vagyunk fixen ilyenek, olyanok, a világ sem az.
A mai szememmel így látom, holnap tán teljesen másképp.
Így álljatok ahhoz, amit itt olvastok, vagy akárhol máshol.
A tudományban sincsenek fix dolgok, a ma tudása tegnap fantazmagória volt, a holnap tudása ma csak az elképzelése valakinek.

A zenéken keresztül megismerhetsz valakit?
Nem hiszem.
De képet kaphatunk arról, aki hallgatja.
Amit én hallgatok, beivódik a gyerekeimbe.
Akaratlanul is részesülnek belőle, dudorásszák.
Én így voltam anno anyám zenéivel, mivel nagy választék nem lemezekből, hallgattam Neotont, Koóst, Hofit ezerrel, és minden mást is. Ezek közül van amit ma is szeretek, van ami lekopott.
Jöttek a saját kedvenceim, elsőnek A-ha, Europe, Bon Jovi.
Érdekes mondjuk, hogy anyunak volt Barry White lemeze, de akkor nem érdekelt. Most nagyon szeretem.
Lehet meg kellett érni rá? nem tudom, a gyerekeim sem kattannak rá még :)
Pedig ez pl. nagyon jó.

Azt nagyon nagy örömmel veszem, ha kérik a telefonjukra ami a kedvenceim közt van. Mikor Szabolcs Iron Maident dúdolgat, Szili Metallicát énekel mikor takarítok, dolgozom, és zenével csinálom. Lívia a Millió rózsaszál-t énekelgeti.
Szeretem elővenni a régi kedvenceim, akkora dolog újra hallani a régi nem hallott zenéket, most ez a Bon Jovi szám a nyerő.

A gyerekeim ugyanúgy átveszik a kedvenceim nekik tetsző darabjait, majd hozzáadják a sajátjukat, barátok által megismerteket. Így (is) épül fel a zene a családban.

Most jó lenne elmenni egy klubba. Egy régi, igazi old-diszkóbam soul-blues-funky zenékkel, műfüsttel, élő Barry White, Bon Jovi fellépéssel. Álom, mi? Igen, nagy valószínűséggel nem lesz benne részem :) Ők már nem fognak pár ezer ember előtt játszani, főleg Barry...

Azt hiszem ez a bejegyzés sokkal mélyebb és több mint látszik...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...