2014. április 29., kedd

Leértékelés

Borongós bejegyzés, nem kellemes téma.
De beszélni kell róla, mint ahogy én is tettem pl. a lányommal.
Le vannak értékelve a nők.
Ennyi általánosítás belefér azt hiszem, akinek nem inge nem veszi magára.
Tegnap kaptam egy szuper ajánlatot, ennek kapcsán és még sok minden más kapcsán kezdtem gondolkodni rajta.
Összefutás, pár szó beszélgetés egy férfival, telefonszám csere, lévén tud segíteni ebben-abban. majd meglepődésemre felhív.
- Még nincs itt amiben segíteni kellene.
- Nem baj nem ezért hívtalak.
- Mondd.
- Gyere át pár percre.
Átmegyek, majd mondja:
- Tudod miért hívtalak?
- Nem, majd megmondod.
- Na, találd ki.
Ennyiből ki is találtam.
- Tudod összevesztünk az asszonnyal, és így vezetem le a feszültséget.
- Ó, inkább békülj ki vele, mert ebből itt nem lesz semmi barátom.
- Legalább a melled mutasd meg.
- Nem, inkább megyek, szia.
- Nincs harag?
- Nincs.
Ami a történetben elgondolkodtató:
Ha nem lennének erre ugró nők, lányok, akkor leállt volna a módszerrel évekkel ezelőtt. De vannak. Miért??? Mondhatnánk hogy IQ negatív, írástudatlan fajták, de ugyan már! Mindenhol vannak, normális, "meg nem mondanád róla"-nők is, akiknek ennyi elég a vetkőzéshez. És amíg nevetnek emberek, köztük nők is olyan viccen:
"- Mondta apám, legyek kedves a lányokkal, mert náluk a világ összes puncija."
Addig miről beszélünk?
Most akkor puncival azonosítja magát aki ezen nevet?
Én vagyok túl merev?
Ezt mondjuk nem hiszem, aki ismer tudja hogy ez nem igaz, sőt, elég laza vagyok sok-sok téren.

Hogy miért mentem át?
Ebben a vidéki viszonylatban ez nem meglepő. Ismerjük egymást, behívnak mert van valami varrnivaló, mert unatkozik egyedül (inkább nénik), beszélgetni akar, mutatni akar valamit, ad valamit, de ezért még sosem hívott be senki :)

Mondtam is itthon Anyunak, hogy ennyire jó nőnek még sosem éreztem magam. Hogy feszültség levezetés! Atyám, ez nagyon állati! Ez aztán ismer a lelkem minden rezdülését!
Nős és piás férfiakkal nem-kapmánycsend idején sem foglalkozom, így aztán duplán-triplán is NEM volt az a nem.

Kampánycsend: mondtam: egy évig nem foglalkozom pasiügyekkel. De ilyenkor kinyílik a csatornafedél, mikor ilyesmit határoz el az ember és be is tartja, szóval kinyílik, és jönnek a zombik.
Húznak le, és minél jobban ellenállsz, annál jobban húznak.
A telefonszámát átírtam "Ne vedd fel"-re.

Aztán amíg a neten terjed hogy a női nem valójában igen, és ez nők részéről is meg van osztva, vicces, addig mit várunk?
Tulajdonképp azt, hogy senki ne általánosítson. Attól hogy 1-2-sok nő ilyen, attól még nem mind. Attól hogy a férfiak egy része puncinak tekinti a nőket, hogy feszültséglevezetésnek hívja a szexet, attól még nem mind.

Bő téma ez, sokat lehetne még írni róla, jobban kifejteni, de minek? Le van írva a lényeg.

6 megjegyzés :

  1. Létezik olyan nő aki erre a kedves invitálásra igent mond? El sem hiszem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különben miért gondolhatná, hogy bejön? Mert bejön. lehet csak 10-ből 5 alkalommal, de bejön.

      Törlés
  2. Szia Heni,
    Tudod mit; fogd fel bóknak! :)
    Én is a cölibátusra szavazok egy ideje, de nálam nem nyílik a csatornafedél (se). Még zombieknak se kellek/ kellenék. :D
    Jól sikerült elzárnom magam mindenki felé - nem tudom, büszke legyek-e rá, vagy gondolkodjak el azon, hogy hova is vezet ez a bezárkózás...
    Terv szerint csak ideiglenes, amíg a legmegfelelőbb el nem érkezik, de lehet, hogy a királyfim sem gondolja majd, hogy egy lelakatolt ajtó mögött lehet bármi érdekes...
    Ezért épp azon kezdtem gondolkodni, talán nyitni kellene, kicsit mindenki felé..., hogy legyen esély...

    De a sztorid elgondolkodtatott..., zombiekra nem vágyom... :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szerintem nyitottnak kell maradni, de erős szelekcióval. Ha bezársz, akkor abból fal lesz. Fal nélkül meg jön a szemét is. De a világ kétpólusú, nem csak jó és szuper van benne, férfiból sem.

    VálaszTörlés
  4. Hogy manapsag milyen igenytelenek a ferfiak...egy cicinezessel beerik?

    VálaszTörlés
  5. Ha már másra nemet mondok, legalább az :-)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...