2014. május 16., péntek

A riadt pókok

Olyan nem is tudom.
Most ebben a pillanatban olyan kusza.
De annyira nem, mert tudom mit akarok és mit nem.
Például nem akarok pókriasztót venni.
A levélszemétben találtam, rendelhetnék ÁFA-val együtt csak 10 ezer forint ez az elmés cucc, ami ultra magas frekvenciájú hangokkal elriasztja a pókokat.
Hmmm, vakartam meg a fejem, már ilyen is van?
Van kerti 9 (!!!) méter hatósugarú kutya-macska riasztó 18 ezerért, nehogy odaszarjanak a gyepre a nemkívánatos egyedek, hozzá ajándékba 25 ezer forint értékű wellness utalvány vagy mi, és akkor most ez.
Hmmm, vakargatom a fejem, pedig nem is viszket. Lehet hogy már csak az ajándék miatt is megérné a hülyének is? A kutya-macska-pókriasztót pedig feldobjuk a polcra, és sose látjuk többé.
Áhh, nem veszek ilyeneket.
Nem mintha komolyan megfontoltam volna, van nekem putri wellness szállóm. Most még extra sártenger is van, igaz, le kell menni hozzá a vízmosás mellé.
De hagyjuk az időjárást. Beszél arról mindenki más, én nem fogok.
A pókokkal pedig elvagyok, amíg nincsenek sokan nem zavarnak.
Ami zavar, hogy kedves nejemmel összevesztem "barátom" nem felejtette el a telefonszámom, és újra felhívott ráérek-e. Hiába, jó csaj vagyok, na. Épp ezért nem értem rá, és közöltem vele, ne hívogasson, nem kell ő nekem semmire. Majd letettem.

Holnap felszerelik a bojlerem, mindjárt ballagás, aztán majd beiratkozás a gimibe (Mondtam hogy Kirát oda vették fel ahová menni akart? A szuper suliba?) Két és fél hét múlva Iron Maiden koncert, lassan kézzelfogható, addigra állítólag nyárféle lesz. De hóban is mennék. Főleg hogy kocsival visznek...
A drága védőnőnk is rajongó, együtt megyünk.
Szilivel voltunk a 6 éves kori vizsgálaton, megbeszéltünk mindent. Majd ráálltam a mérlegre, mit is mutat nekem. Megállapítottam: mintha híztam volna pár kilót, sebaj, majd lemegy. Erre Marika a védőnő:
- Talán vedd le a hátizsákod...
- Tényleg, na ezt teszi a fősuli. Ez is eszedbe jut.
6 és fél kilós volt a hátizsák.
Nem híztam.

Amúgy a bojler egy csoda volt.
Nem keresgéltem a neten, mert ekkora cuccot nem akartam használtan venni. De egyik nap kósza megérzés miatt leültem az egyik apróhirdetési oldal elé, és két kattintással előttem volt, abban a pillanatban tették fel. 200 literes, használt de tökéletes állapotú, néninél cserélték kisebbre, mert neki sok volt, és fillérekért adták el. Ideért, tényleg tökéletes, nagy mázli volt.

Ami most nagyon hiányzik, a biciklizés. Mondjuk ez is olyan, hogy Ákost hallgatok, és egy dalról eszembe jutott. Mert tavaly nyáron bringa közben mindig ez lüktetett a fülembe.

Meg kell javíttatnom a bringát. Ahhoz szét kell szednem, mert csak a kerekét kell szervizelni. Sosem szedtem még szét biciklit, de volt szerencsém a héten összerakni egyet. Vettem neten, darabokban küldték. Ez is megvolt, ismét az autodidaktaság dicsérete: a kereket csak 4x szedtük le és raktuk újra, mert valami mindig kimaradt. De most már profin megy.
Soha többet...

Mindenkinek napos és kellemes hétvégét kívánok!


6 megjegyzés :

  1. Kívánom, hogy sok boldogságod leld az új bojlerben!Szorítok neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, várja az egész család a felszerelést :)

      Törlés
  2. Zajlik az élet!
    A bringázás nekem is hiányzik, de én nagyon szeretnék egy újat! Az enyém, bár gurulni gurul, semmi extra baja sincs, de 19 éves, rajta gyerekülés, bevásárlókosár. Én meg már úgy szeretnék egy vagány darabot! Olyat, ami csak az enyém. És fekete!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi hárman használunk egyet, itt is elkelne még kettő. De most látom lehet ezt is venni neten jókat, szóval ebben gondolkodom :)

      Törlés
  3. Örülök a bojlernek!!! :)

    Olyan jó olvasni ahogy haladtok! Kirának graulálok! :)
    A hátizsákon jót mosolyogtam. Az ember egy idő után úgy megszokja hogy mindig lóg rajta valami, hogy fel sem tűnik. :)
    Én Rheusnak fogtam ki olcsón szuper bringát,és árban még házhoz is szállították. :)

    Meg gluténmentes kenyerekről nagyon jó szakácskönyvet féláron. :) Egyébként drága lenne.
    Olyan furcsa, de amire tényleg szükségünk van, hozzájutunk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyan 10 kiló körül kezd feltűnni a hátizsák léte :)

      Ami kell mindig ott van. Nagyon szeretem ezt. Most Anasztázia könyveket találtam féláron, arra hajtok :)

      Törlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...