2014. május 12., hétfő

Ember tervez...

Kemény volt a hétvége? Sok volt a munka? Zajosak a gyerekek?
Sebaj.
Hétfőn reggel elmennek, hátradőlök a fotelban, relaxálok kicsit, majd nekifogok a munkámnak.
Gondoltam én vasárnap este.
Azután Lívike éjjel átjött (nem szokott), szomjas volt. Megoldottam a problémáit, ő maradt, némi rugdosódás után elaludt, én ébren maradtam. Mióta elestem kissé kényelmetlen az oldalt fekvés, mert kicsit még fáj a karom, ezért forgolódtam, és fel is ébredtem Lívi miatt némileg.
Gondoltam nem érdekes, még csak 1 óra van, majd elalszom, aztán reggelig pihenek.
De felkelt még egyszer, fájt a hasa.
Mákos süti, fánk, sajtos pogi, zabpelyhes hamburger. A hétvégi étrend ízelítői.
Fájt a hasa.
Ültünk negyed órát a klotyón.
Én is, mert egyedül nem akart, enyém volt a kád széle.
Felébredtem megint.
Szóval most kissé fáradtka vagyok.
De ez nem minden.
Kira tegnap este hazahozott egy fészekből kizuhant pipit.
Mondtam ez nem fog menni, hideg van, nincsenek legyek.
De próbáljuk meg.
Neten találtam a Madártani Egyesületnél telefonszámot, telefonáltam, kiderült a küldött képeimről hogy meggyvágó, tudom etetni macskakonzervvel, és holnap szerzek lisztkukacot.
Mázli, hogy éjjel nem kell a madarakat etetni...
Csak napkeltétől napnyugtáig, kétóránként.
Mondanom sem kell, nem relaxáltam, nem is nagyon ültem le.

De mesélek nektek még érdekeset.
Kira ki lett oktatva.
Ő unalmas, és különben is fúj!
Iskolában, szünetben is olvas. Most az Alkonyat köteteit, néha Harry Pottert, néha mást. Egy lány a suliból, hasonló korú:
- Miért olvasod mindig ezt?
- Mert tetszik, de mást is olvasok.
- Tök unalmas, hogy mindig olvasol!

Mondjuk ilyen kultúrkörnyezetben mi mást tehetne?
Mondtam neki, néha én is félek éjjel, mi lesz ha a sok könyv megtámad? Elrabolják az agyam, átírják a gondolataim, felfalnak.
Nem akarok mélyenszántó társadalmi kérdéseket boncolgatni, fáradt vagyok hozzá.
Megyek is, szétbombázom az agyam pár ezer betűvel...


2 megjegyzés :

  1. Ahogy a Tibor vagyok, de hódítani akarok főszereplője mondta: Hát öregem, itt vidéken keményen lemegy az agyáról az ember. És milyen igaz. Olvasni? Pfújjj! Még a végén nem sorvad el az agya...

    VálaszTörlés
  2. Együtt érzek veled! ugyan mi csak két gyereket neveltünk ,de menyemnek ott a négy gyerek két fiú iker és két nagylány ha jönnek mint a diliház ,kicsit más mint másnál de hagyom őket , igaz kő kövön nem marad ,de a lányok utána rendet raknak ,Olaszos család így jellemzi menyem magukat. Aki Védőnő főállasban Bodajkon MÓR meletti kisváros,A facebookon Répásy Anita névvel saját blogja is van ott írja le a LISZTÉRZÉKENYSÉGÜKET .küzdelmüket és a szinten tartáshoz a patikákat , Ö még nem állt át a gyógynövényekre Homeopátiát tartja jónak , de már dolgozom rajta es a kakukkfüves útifüves receptet már kinyomtattam neki is ENNYI és Szia Heni

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...