2014. június 9., hétfő

Heni 2.0

Az írás nekem  az egyik önkifejezési formám.
Engem tényleg nagyon sokszor nem értettek, inkább nem beszéltem a mélyebb dolgaimról, megmaradtak nekem. Mert újra és újra átéltem azt az értetlen pillantást, ami átvált lenéző, lekezelő, hülyének nézőbe, mert vagy nem érte, vagy nem érdekli, vagy mindkettő.
Elkezdtem írni, mert a magam számára viszont érdekesek ezek a gondolatmenetek, és valahol meg akarom őrizni.
Amikor kezdődött ez a blog, még egy rossz házasságban éltem, tudjátok.
Akkoriban nem voltam képes magamról olyan mélységben írni, magam elemezni, mint mostanában, mert nagyon fájt volna amit akkor találok, nem bontogattam.
Maradtam a zárt falak mögött, és írtam a családról, a világ dolgairól.
Majd eljött a tavalyi év eleje, mikor lezártuk az ügyet, és elkezdtem megnyílni.
A múlt év minden kínlódása, agyalása, keserűsége és öröme le van írva.
Vívódások, csalódások, döntések, nagy röhögések a más és magam hülyeségein, tényleg minden.

Nekem most egy teljesen új fejezet kezdődik az életemben.
Rengeteget változtam, bár van még rengeteg hibám, sokat leküzdöttem, átformáltam.
Ez az új ember, az új én most összeszerelmesedett Valakivel, társra talált.
Nem csak Őmiatta új tehát a fejezet, hanem azért is, mert EZ a Heni, aki most itt ül és ír, eddig még nem volt szerelmes.

3 megjegyzés :

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...