2014. június 1., vasárnap

Mádzsár hejjesírás és társai lyólfogalmazó vesszőtlen felkiáltómániások

Úgy vagyok a dolgokkal, fogadom és elfogadom ahogy jönnek, történnek.
Egy-egy eseményt, még ha kicsi is, valami elindít, valami olyan talán, aminek látszólag semmi köze hozzá.
Ráadásul nem is történnek nagy dolgok, csak úgy eszembe jutott ez amit írtam, és például a tavalyi év, amihez képest nagyon sokat fejlődtem.
Nem vagyok még zen mester, közel sem, de haladok ám rendesen.

A hosszas bevezető után kimondom: regisztráltam egy társkeresőre.
Teszt üzemmódban vagyok, főképp azt vizsgálom, valóban nem érdekel-e ez a dolog, vagy csak bebeszélem.
Két hét után bizton mondhatom: nem érdekel az, hogy mindenképp találjak valakit, gyakorlati módba át van ültetve az, amiről eddig csak beszéltem: nem alkuszom meg, egyszerűen nem megyek egy szint alá.
Még mielőtt beképzeltté válnék bárki szemében elmondom, ez nem küllembeli dolog, hanem arról szól, hogy többé nem "szeretek" bele olyanba, akinek én tetszem, ez már kevés ahhoz, hogy beinduljak. Régebben elég volt....
Amit én leszűrök az egészből, és megint csak ne vegye senki sem magára, sem általánosításnak, mert mindig vannak mások, másfélék.

Általában a társkereső oldalakon nem minden igaz, amit az oldal által mailben kapsz.
Pl.: "X-nek tetszel, randizna veled, vegyétek fel a kapcsolatot"
Nos, X csak rányomott egy gombra, hogy "randiznék vele", "tetszik", vagy akármi más, de ez semmit az égvilágon nem jelent, csak jelölget. Cél nélkül. Gondolom, mert ezek általában semmit nem írnak, vagy maximum küldenek egy olyan levelet, amit a rendszer fogalmaz meg. Értsd: rányomsz arra, hogy levelet írok, és kijönnek azok a mondatok amik közül választhatsz.
Miután a harmadik kérdezte meg tőlem ugyanazt ugyanúgy (megváltoztatnék-e valamit a múltban), rájöttem ez csak egy téglamondat. Semmi jelentősége.
Visszaírtam egy ilyennek, hogy mi lenne ha a saját gondolataival operálna, azt mindenki többre értékeli, de nem válaszolt. Pedig kedvesen írtam, sok mosollyal, nem leugató hangnemben.

No és teszteket küldenek.
Volt az Istenes, na azt sosem felejtem el. Nem töltöttem ki a tesztjét...

Kitöltöm itt.

Mindenkitől elnézést kérek akinek bántom a hitét, inkább ne olvassa tovább.
Mert szerintem az ilyen úgy hülye ahogy van. Nem azért mert hisz, csak épp rám tolná ezt az egészet. Lelki szemeim előtt megjelent ez a fotóval is megtámogatott pasas, amint épp korbácsolja a nőt szeretkezés után, hisz az ördögöt ki kell űzni belőle. Márpedig a dévajság az ördög műve!!


1. Te elhiszed, hogy a Jézus meghalt a te bűneidért?

2. Azt is elhiszed, hogy a Jézus már megbocsátotta minden bűnödet?
3. Tudtad, hogy neked örök életed van a Jézusba vetett hitedért?

4. Rendszeresen imádkozol?
5. Tudod, hogy mit csinál egy próféta?
6. Tudtad, hogy te is próféta vagy?
7. Tudtad, hogy sok sírás vár még rád? Ha meg kéne ismerjelek akkor sírnék. Sokat. Amúgy a sírás jó, így nem is értem miért kell dramatizálni.
 
8. Bűnös ember vagy-e?Hmm. Nem is tudom. Biztos. De inkább nem.
9. Tudod-e, hogy mi az életednek a legfőbb értelme?Igen. Középen maradni.
10. Tudtad, hogy több lelki és szellemi ajándékod van, mint amennyit használsz?Igen, az a rohadt fluorid összeesküvés. Hülyévé teszi az embert. Látom nálad is elértek valamit.


11. Tudtad, hogy neked küldetésed van, szüntelen?Igen, csak nem az ami neked.
12. A család fontosabb-e a szolgálatnál?Nekem igen, neked nem, talán azért nem él veled a gyereked.
13. Tudtad, hogy nincsenek véletlenek az életedben?Ezt nagyon tudom.
14. Tisztában vagy azzal, hogy azt üzeni neked most is a Jézus, hogy: "SZERETLEK TÉGED, MINDEN BŰNÖDET MÁR MEGBOCSÁTOTTAM ÉS EGY SZÉP JÖVŐT KÉSZÍTETTEM A TE SZÁMODRA." ?
15. TUDTAD, HOGY EZT AZ ÜZENETET MÁSOKNAK IS EL KELL MONDANOD, HOGY MEGMENEKÜLHESSENEK AZ ÍTÉLETTŐL?Majd te elmondod. Annak akit érdekel!!

Lépjünk túl rajta, mert rémálmaim lesznek tőle. Ha nem lenne valami stabil hitem a világban és a teremtésben, akkor azt hiszem most hagynám el örökre a hit világát.

A következő gyöngyszem, a modern kori dzsigoló. Bemutatkozása:
Kitűnő referenciákkal rendelkező gyakorlott diplomás háztartásbeliként, a megtartásomhoz szükséges anyagiakkal is rendelkező, igényes társam keresem hosszú távra, sürgősen!
További magyarázat szükségtelen :)

A másik hasonló:
Alapjában véve vidám természetem van.Szeretek utazni.A pénz nem érdekel, főleg ha neked sok van.

Következnek azok, akik fogalmazás óráról hiányoztak:

Bélának (nem ez volt a neve) hívnak xyz dolgozom. Komoly kapcsolatot keresek. Sokat csalódtam és korán elment az édesanyámat .
következő:
 
Szia Tomi vagyok! Társat keresek! nem vagyok
sosem tudjuk meg mi az ami Tomi nem.

A csalódottak, magányos tévelygők:
Éltem már eleget, nem vagyok megbízhatatlan, kicsapongó. Harmóniát és vágyálmok nélküli életet szeretnék,
ennyi, az illető nincs még negyven, de már élt eleget, és nem akar álmodni.

Sűrű fogalomzavar van, plusz rengeteg az olyan, aki felrak egy morcos fotót, nem tudom mit óhajt kifejezni vele. Van olyan jellegű kép, amiről csak a sorszámos táblát hiányolom a kezéből, és a magasságmérőt a háta mögül...
Vannak a sírósok, akiket elhagytak, pedig mindent megtettek, de kevés volt.

De egyébként azért elmondom, nem csak ilyenekkel fut össze az ember, vannak normális, kedves férfiak is a társkereső oldalon, gondolom mindegyiken.
Én is találkoztam ilyennel, kialakult egy net-baráti kapcsolat, levelezünk, beszélgetünk. Messze él, de ettől még az említett levelezés belefér.
Számomra sokkal többet ér ez, mint amikor az ember arcot mutat, mást mint ami, mert minél jobbnak és többnek akar látszani. Mert párt keres és ehhez mindent bevet.
Mi elkezdtünk levelezni, én javasoltam hogy barátkozzunk, ismerkedjünk, mert a barátság sokkal őszintébb mintha más jelleggel közelednénk egymáshoz.

Visszatérve a példaként kimásolt bemutatkozásokra, még elmondom, írtam már erről, hogy nem érzem magam genyának, hogy röhögök ezeken a sorokon, mert mindenkinek van helyesírás ellenőrzője, van a neten helyesírás szótár is.
És én nem vagyok ám nyelvtannáci, nem kötök bele minden kis hibába, gondolatban sem. Sőt, nem tartom a rossz helyesírást bűnnek. De arra azért figyelni kéne, hogy egy társkeresőn ezt látod elsőnek a másikból, a fotó mellett a szövegét.

Naaaa, még egy párat...

EGY ESZEÜNEK MONDOT MÁRMINT MAGAMRÓL BELÜL KOMOJ DE VIDÁM HA VANKINEK ÖRÜLJEK ÉS MINEK CSENDES TÜRELMES SZORGALMAS HA LÁTOM ÉRTELMÉT A DOLGOKNAK EZTIS CSAK AZÉRT IROM MERT A KŐRNYEZETEMBEN LAKÓK ÉLŐK BIZTATNAK REMÉLLEM SIKERÜNI FOG EGY ŐSZINTE TÁRSAT TALÁLNOM-TALÁLNI AKI NEMCSAK LAKÓTÁRSAM.HANEM HOSSZUTÁVU KAPCSOLAT-HÁZASSÁG FELESÉG EGY GYEREK NEM AKADÁJ VAGY SZERETNE DE ÉN SZERETNÉK! HA LEHET!? MEGBESZÉLÉS KÉRDÉSE::::OLLYAN HŐLGYET KERESEK:AKI JÁRTAS A HÁZI MUNKÁKBAN ÉS NEMTŐRIKLE A MÜKÖRME ÉS MELLETTEMVAN JÓBAN -ROSSZBAN AKKOR ÉNIS MELETTE LESZEK AZ 100%MERT IGENCSAK RAGASZKODÓ TIPUS VAGYOK NAGYONNAGY OKÁNAK KELL LENNI HOGY VALAMITŐL-VALAKITŐL MEGVÁLJAK-TEHÁT HÜSÉGES TIPUS VAGYOK- DE NEM VAK!! HA FELKELTETTEM AZ ÉRDEKLŐDÉSEDET IRJ VAGY VEDDFEL VELEM A KAPCSOLATOT
Egyszerű vagy egyeszű?? Nehéz eldönteni.

Egy hűséges ember vagyok nyugot tipus és öszinte.N 

Harmincas éveim közepén járok, és még nem volt kapcsolatom.
Nem tudom, hogy menjek oda egy lányhoz, és mit mondjak.
Szeretem a könnyűzenét, komolyzenét.
Hobbim és szakterületem a számítástechnika.
Napi szinten informálódva.
Gyakorló keresztény vagyok, római katolikus.
Nem iszom alkoholt nem dohányzom.
Megint. És még szeplőtlen is. Hmm.

BECSÜLETES ŐSZINTE FÉRFI VAGYOK, KERESEK HASONLÓ ADOTTSÁGOKKAL RENDELKEZŐ TÁRSAT.
Nőt vagy férfit?

Szeretek barátokkal lenni és újakra találni. Keresem azt a kedves lányt, akivel kellemesen el tudom tölteni az időmet, ami jelenthet akár csendes, közös tv nézést egy pohár bor mellett, akár közösen szórakozni menni. Egy lányt keresek akinek az "adni" ugyanolyan fontos, mint a "kapni". Aki szeretné megosztani kedvenc időtöltését velem, aki az élet apró örömeit is értékeli nem csak a "nagy dolgokat". Egy kedves, törődő, alapos és szenvedélyes hölgyet keresek, aki komoly is, de magán is képes nevetni, ha úgy hozza a helyzet.
Az a sok idézőjel elrontja ám a mondandót. No és egy kérdés: az alapos hölgy miben legyen alapos? Vagy ez a felszínes ellentéte?

Romantikus, kommunikatív, jellemes egyedül elő legény vagyok. Nagy szükségem lenne szeretettre vágyó csinos hölgy társaságára. Kellemes kapcsolatot szeretnék sok lazasággal, humorral és egymás iránti jóindulattal.
Nagyon fontos számomra hogy boldog legyen a társam, akkor elégedetlennek érzem magam én is.
Az utolsó mondatot nagyon elszúrtad...

 Aranyas hölgyet keresem
A többit majd személyesen
Mit is? Aranyos? Arányos? Aranysas?

***ben dolgozom.független 37.éves jó humorú,őszinte megbízható.vagyok.hószútávra keresem a párom.akivel jól érzem a mindennapokat.
a hóban is van szú??

A tv-ben hallottam, hogy ez működhet. Hát... megpróbálom. Később majd írok magamról.
A tv mindig igazat mond. Tudjuk. Akkor később.

Keresem "értelmiségi" társam.Akivel kiegészítve egységet alkothatnánk.
Na ezen felröhögtem.  Mert a képesítése felsőfokú, gondolom hasonlót keres (nem engem az tuti), de idézőjel, értitek? Akkor most értelmiségi vagy jó a szakmunkás autodidakta is??

Vannak azért jó fejek is:

Régóta nincs rám garancia,apróbb hibák,működési rendellenességek előfordulhatnak,ezekkel azonban együtt lehet élni.
Korom és a megtett kilométerek miatt a hibák nem javíthatóak!Működésem ennek ellenére stabil,rendkívül pontos és hűséges!
Tartozékként hozzám jár(na)egy jó humorú ellentétes nemű(nő):)mely nem elválasztható tőlem
.Műszaki leírás: Gyártás:19** Termék neve:XY Paraméterek:Kicsomagolás után megtudod:) Szavatossági idő:Használattól függő.
Műszaki állapot:Néha hibásan működik,garancia már nincs,de még javítható!Mivel egyetlen példány készült belőlem visszacserélni nem lehet!!!!:)

Közlöm Veletek, hogy Al Pacino és Edward Norton is itt Magyarországon keres társat!

Őszinte családcentrikus férfi,komoly kapcsolat céljából hosszú távra keresi,megbízható őszinte nő párját!!!csak komoly kapcsolatra vágyó nők érdekelnek!!!Fénykép legyen rólad!!!De úgy is az első randin eldől minden,hogy lesz e belőle második!!!
Személyesen is ismerek ilyen felkiáltójel-függő embert, higgyétek el, félelmetes ám :)

szép jó uj világot ismerkednék beszélgetnék

Sziasztok!barátaim szerint komoly gondólkódású férfi vagyók!Nem szeretem a hazug embereket!Számomra az összinteség nagyon fontós! Komoly kapcsólattot keresek!  Velemenyem: ha nem megy, irj mindent ekezet nelkul és fogd a telefonra!

Sport , tudomány , zene , természet,művészet mi egy párkapcsolat ? Szükséglet?  Megkapó!

Ennyi részemről, megint elmondom, sok szimpatikus is van, nem csak a rosszat látom, ha felbosszantottalak a véleményem közlésével, az a te bajod :)

Szép hétvégét mindenkinek!

8 megjegyzés :

  1. Így végigolvasva, .... hát, mit mondjak? Egy barátnőmnek ez volt az esti komédia tévé helyett. Feljelentkezett, olvasta ezeket a szövegeket és nagyokat nevetett rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Terjed ez mint a fene :)
      Mit csinálsz ma este?
      Társkeresőkön röhögök :)

      Törlés
  2. Te, ez nagyon jó! Ilyen kevés tudás ennyi helyen, lehet, hogy regisztrálok. Jól szórakoztam, feltétlenül írj még ilyeneket. A hóban szú meg a felkiáltójel-függő tetszett, aki egyben kötőjel-gyűlölő (lesz-e). Kérlek ne tartsd magadban ezeket az infókat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, úgysem bírnám, közléskényszerem is akad néha :)

      Törlés
  3. Áháháháhááááááá ...ez nagyon jó!! (bocs a felkiáltójelért :D ) most már tudom ha egyszer elválok Te már taposod előttem az utat , hogy mégis merre érdemes kutakodnom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úttörő (taposó) még nem voltam felnőttkoromban, köszi a bizalmat :)) vagy: köszi a bizalmat!!!!!!

      Törlés
  4. Hát, ennyi gyöngyszem egy helyen! Egy csoda.

    VálaszTörlés
  5. "naggyón jol múlatam" (vagyis klassz kis bejegyzés volt, még ilyeneket), a fb-on is szeretem a hasonló postokat :D üdv, cy.

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...