2014. június 8., vasárnap

Szerelem

....................... végre.

Magfúziónál nem szabadul fel ennyi energia, mint itt, most.
Megismerkedtem Valakivel, VELE.
Ő az, akire vártam.
Sok éve várom, egymásra találtunk.
Pár életperc után tudtuk hogy megvan a csoda, a bódító mámor, az az érzés, ami el nem mondható.
Szavak ki nem fejezik, szemmel nem látható, fülnek hallhatatlan.
Le tudnám írni azt, hogy történt, de a történet a Miénk, a Csoda kétszemélyes, az a világé, amit az meglát belőle.
Amit Te látsz a világból, másokból, azt fogod látni nálunk.
Ha látod a szerelem pillangóit a Nap fényében, akkor láthatod nálunk.
Ha érzed az érzések hullámait, a robajló erőt, akkor érezheted nálunk.
Ha hallod a hangok közt az apró rezzenéseket amik két lélek pókhálószövevényén ébredő dallamok, akkor hallhatod nálunk.

Azt mondom érdemes volt önmagamba zárva szenvedni, elemezni és változni, bármily fájdalmak is lettek részeim ez által.
Bármennyi könny folyt el, és akármennyire szorított a kín, megérte.
Megérte kitalálni mit akarok én, mi az amit semmiképp, mi és ki tesz boldoggá, mit kell változtatnom hozzá.

11 megjegyzés :

  1. De jóóóóó! Gratulálok!
    Nagyon örülök Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Néha a szegény emberre is rájár a Nap...:-)

    VálaszTörlés
  3. Örülök Neked! :)
    Ez a szám ment egyszer a rádióban, s én azt gondoltam, hogy ezt szeretném érezni, ha találok valakit! :)
    Érezz, érezz, megérdemled! :)

    VálaszTörlés
  4. Heni!!!! Én drukkolok a legjobban! ;)

    VálaszTörlés
  5. <3 <3 <3
    Annyira jó ilyet olvasni. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! <3<3

    VálaszTörlés
  7. Legyetek nagyon boldogok! Csodálatos dolog a szerelem. Anna

    VálaszTörlés
  8. drukkolok, hogy ez valóban így is marad. legyetek boldogok. cy.

    VálaszTörlés
  9. na, azt hiszem elírtam az előbb (bocs a társkeresős postod ezek szerint hatással volt rám :)
    szóval drukkolok, hogy valóban így legyen, sok-sok éven át. legyetek boldogok. cy.

    VálaszTörlés
  10. Cy, semmi gond, értettem, tudom hogy jót akartál írni :)))
    Anna Neked is köszönöm!
    És mindenkinek külön, de mégis egyben ismét köszönöm, nagyon jól esik a sok hozzászólás, jókívánság :)))
    Mindkettőnknek....

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...